Tworzenie Nazwy Marki: sekrety, które Cię Zaskoczą!

Tworzenie nazwy marki to kluczowy element budowania tożsamości biznesowej. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre nazwy marek zapadają w pamięć, a inne nie? To fascynujące, jak kilka słów może zdecydować o sukcesie lub porażce całego przedsięwzięcia. Pozwól, że podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat skutecznego tworzenia nazwy marki.

Czytaj więcej
1000 znaków - ile to stron

1000 znaków ze spacjami – ile to stron?

W copywritingu, ghostwritingu, stosuje się kilka rodzajów wycen. Najpopularniejszą metodą rozliczania jest wycena treści za 1000 znaków ze spacjami. I...

Czytaj więcej
copywriting i seo copywriting jak zostać copywriterem

Co to jest copywriting? Jak zostać copywriterem? Kilka cennych porad

Jeśli rozłożymy to słowo na czynniki, czyli – copy: kopiować i writing: pisanie, uzyskamy niezbyt zachęcającą „definicję”. Bo co wtedy oznacza c...

Czytaj więcej
marketing szeptany

Co to jest marketing szeptany dla firmy?

Marketing szeptany (ang. buzz marketing) to obecnie jedna z najpopularniejszych form promocji. Jej nazwa pochodzi od „szeptania” – czyli subtelnego ws...

Czytaj więcej
blog firmowy prowadzenie cennik

O czym pisać na blogu firmowym?

Czy nie wystarczy, że firma ma swoją czytelną i przejrzystą stronę internetową? Czemu ma posłużyć blog firmowy? Coraz więcej firm zadaje sobie te pyta...

Czytaj więcej
Opisy produktów na zamówienie

Jak tworzyć opisy produktów? Wzory, przykłady, cennik

Opisy produktów są bardzo ważnym elementem zawartości sklepu internetowego. Mają wpływ na sprzedaż, pozycję słów kluczowych w wynikach wyszukiwania or...

Czytaj więcej
prowadzenie firmowego instagrama cennik

Zasady prowadzenia firmowego Instagrama

Instagram doskonale sprawdza się dla biznesu. Można tu promować sklep odzieżowy, salon fryzjerski czy produkty dla gastronomii. Odpowiednio poprowadzo...

Czytaj więcej
prowadzenie bloga firmowego cennik

Blog firmowy – jaką rolę pełni w marketingu firmy?

Trafiłeś tu, ponieważ najprawdopodobniej zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga, szukasz wskazówek, jak pisać lepiej bądź zależy Ci na tym, aby popra...

Czytaj więcej
reklama marketing salonu kosmetycznego

Reklama/marketing salonu kosmetycznego

Rozpoczęcie, jak i prowadzenie działalności nie jest łatwe. Wymaga od nas nakładu ogromnych inwestycji, pieniędzy, czasu, a nawet zdrowia. W czasach, ...

Czytaj więcej
co to jest fanpage i jak założyć fanpage firmowy

Co to jest fanpage i jak założyć konto firmowe na Facebooku?

Fanpage na Facebooku to strona firmy, marki, społeczności lub osoby publicznej, umożliwiająca komunikację z fanami. Dzięki fanpejdżowi można promować ...

Czytaj więcej