Z czasem każdy przedsiębiorca dostrzega potrzebę przebudowy lub ukierunkowania treści na potrzeby SEO. Aby móc jednak cieszyć się korzyściami, jakie p...
Instagram powstał w 2010 roku, jest więc stosunkowo młodym narzędziem komunikacji. Ta platforma social media, która zrzesza obecnie ponad 400 milionów...
Snapchat to aplikacja, która łączy cechy obrazkowego komunikatora z prostym edytorem zdjęć i jest postrzegana jako kolejne medium społecznościowe. Apl...
Na przestrzeni ostatnich paru lat RTM (real time marketing) robi wielkie boom we wszelkich agencjach marketingowych i reklamowych. Ma zaskakiwać, dawa...
Chcesz mieć dobrze prowadzony profil w social mediach i chcesz, by robiła to za Ciebie agencja? Jak najbardziej jest to możliwe, ale najpierw zadaj je...
Stop words to słowa, dzięki którym zdania nabierają sensu, lecz w oczach wyszukiwarki, mogą być pomijane. „I”, „lub”, „też”, „się”, „w”, to tylko niek...
Brak responsywności w mediach społecznościowych nigdy nie przyniósł żadnych korzyści. Kontakt z użytkownikiem i odpowiadanie na jego zapytania buduje ...
Content marketing to komunikacja z odbiorcą poprzez odpowiednią reklamę, naukę, porady, a także tworzenie specjalnie dedykowanych treści, które zachęc...