W copywritingu, ghostwritingu, stosuje się kilka rodzajów wycen. Najpopularniejszą metodą rozliczania jest wycena treści za 1000 znaków ze spacjami. I...
Jeśli rozłożymy to słowo na czynniki, czyli – copy: kopiować i writing: pisanie, uzyskamy niezbyt zachęcającą „definicję”. Bo co wtedy oznacza c...
Marketing szeptany (ang. buzz marketing) to obecnie jedna z najpopularniejszych form promocji. Jej nazwa pochodzi od „szeptania” – czyli subtelnego ws...
Opisy produktów są bardzo ważnym elementem zawartości sklepu internetowego. Mają wpływ na sprzedaż, pozycję słów kluczowych w wynikach wyszukiwania or...
Copywriting jest zajęciem wciąż zyskującym na popularności. Odkąd powstała potrzeba tworzenia tekstów na potrzeby reklamy i wraz z rozwojem technologi...
Wiele myślałam o tym, jak nazwać swoją firmę. Mówi się, że tworzyć coś dla siebie, jest zawsze znacznie gorsze, niż dla kogoś. Może odrobinę jest w ty...
Internetowe treści nie powstają same – wiadomo. Załóżmy, że masz własną stronę internetową – przy odpowiednich umiejętnościach, mając czas i znając sw...
Content marketing tak szybko się rozwija, że praktycznie każda firma będzie potrzebować dobrej jakości tekstów. Nie ważne, czy będą publikowane na blo...
Z czasem każdy przedsiębiorca dostrzega potrzebę przebudowy lub ukierunkowania treści na potrzeby SEO. Aby móc jednak cieszyć się korzyściami, jakie p...
Stop words to słowa, dzięki którym zdania nabierają sensu, lecz w oczach wyszukiwarki, mogą być pomijane. „I”, „lub”, „też”, „się”, „w”, to tylko niek...