Artykuły sponsorowane to jedna z nowszych form content marketingu, która niesie ze sobą wiele korzyści. Wynika to przede wszystkim z jego charakteru – prócz jawnej formy reklamy, artykuły sponsorowane oferują odbiorcom wartościowe treści. Dlaczego warto je publikować?
Artykuły sponsorowane (advertoriale)
Specjalistyczne artykuły sponsorowane na temat Twojej firmy
Artykuły tego typu są zazwyczaj zamieszczane na blogach innych internautów lub stronach internetowych umożliwiających publikację. To specjalistyczne teksty odnoszące się do branży, w której działa firma i związanych z nią zagadnień.
Treści są przekazane w jasny sposób, zrozumiały nawet dla laików. Mówiąc krótko, artykuł sponsorowany musi być fachowy, ale nie może być zbyt trudny w odbiorze. Teksty tego rodzaju powinny być napisane w ciekawy sposób – tak, by odbiorców (potencjalnych klientów firmy) dana treść zainteresowała w 100%.
Jakie korzyści może przynieść firmie publikacja artykułów sponsorowanych?
- wzrost świadomości marki;
- większa sprzedaż;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy – jako profesjonalnego przedsiębiorstwa, które posiada fachową kadrę, odpowiednie doświadczenie i wiedzę;
- artykuły z linkiem mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce Google.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY - CENA I GDZIE PUBLIKOWAĆ?
Jeśli jesteś zainteresowany tą formą promocji, możemy przygotować artykuły sponsorowane dla Twojej firmy. Gwarantujemy Ci, że zanim przystąpimy do pisania, przeprowadzimy dokładny research związany z tematem oraz branżą. Nie publikujemy tekstów bez Twojej akceptacji – każdy artykuł możesz więc sprawdzić pod kątem merytorycznym.
Szukasz kompleksowej obsługi? Sprawdź nasze usługi z zakresu prowadzenia bloga czy social media.