Jesteś tutaj, ponieważ wpisałeś/aś frazę kluczową, na której nam najbardziej zależy. A… jeśli już tu jesteś, to zapewne szukasz sposobu, możliwości promowania swojego biznesu w Internecie. Proponujemy Ci pozycjonowanie strony internetowej. Użytkownik, po wpisaniu w wyszukiwarkę Google odpowiedniej frazy, trafia na stronę, która odpowiada na jego zapytanie. Nam zależało na tym, aby pojawić się na frazy związane z pozycjonowaniem stron Oława. Udało się? 🙂 Jeśli chcesz, aby i Twoja strona internetowa miała wysokie pozycje w Google, to sprawdź naszą propozycję!
Jak wygląda współpraca w zakresie pozycjonowania strony, na terenie Oławy?
- Audyt strony internetowej
- Analiza konkurencji
- Wybór takich fraz kluczowych, które są najczęściej wyszukiwane przez mieszkańców Oławy
- Optymalizacja treści na stronie, linkowanie wewnętrzne
- Pozyskiwanie linków, marketing szeptany
- Tworzenie treści, w tym artykułów sponsorowanych oraz ich publikacja w mediach
- Miesięczny raport z pozycjonowania, z podsumowaniem pozycji w Google
- Współpraca ze specjalistami w zakresie pozycjonowania na rynku oławskim
Ulotki, banery, a strona internetowa
Reklama to podstawa w działaniu firmy. Bez niej konsument nie dowie się o ofercie firmy, nie skorzysta z usługi, nie kupi towaru, nie zdobędzie informacji o siedzibie firmy i nie przywiąże się do marki. W zasadzie nie istnieje świat biznesu bez reklamy. Na każdym kroku widzimy materiał reklamowy: baner, ulotki, szyldy. Wokół reklamy kręci się świat biznesu i życie człowieka.
W świecie informatyzacji i globalizacji najważniejsza jest reklama internetowa. Globalna sieć ma coraz więcej użytkowników, którzy są także odbiorcami reklamy. Zaletą promocji w internecie jest o wiele niższa cena niż spotu telewizyjnego. Techniki internetowe poprawiają widoczność strony www w wyszukiwarkach. Z tym idzie w parze większe zainteresowanie ofertą i lepsze wyniki finansowe.
Szczególnie polecaną formą promocji w internecie jest pozycjonowanie strony firmowej.
Pozycjonowanie stron – wyższa pozycja w wyszukiwarce Google
Sama strona www w internecie i profil na portalu społecznościowym to trochę za mało, aby zdobyć zaufanie klientów. Internauta zainteresowany usługą bądź produktem, zazwyczaj wpisuje w wyszukiwarkę Google proste słowo kluczowe bądź dłuższą frazę i otrzymuje wyniki wyszukiwania. Im wyżej jest dana oferta, tym większe są szanse, że potencjalny konsument z niej skorzysta.
Pozycjonowanie strony firmy na wiele zdywersyfikowanych pod kątem liczby wyszukiwań słów kluczowych może zapewnić optymalne efekty i ułatwić dotarcie do większej liczby użytkowników.
Każdy internauta, który odwiedza stronę internetową sklepu lub firmy usługowej może okazać się potencjalnym klientem. Dlatego tak ważne jest, abyś dotarł do większości z nich.
Wyszukiwarka i jej znaczenie dla pozycjonowania strony firmy
Przeciętny użytkownik internetu kilka razy dziennie wpisuje jakieś słowo w Google. To znaczy, że poszukuje określonej treści, a jego celem jest znalezienie odpowiedzi na nurtujące go pytania. Pozycjonowanie stron na rynku Oławy to coś w rodzaju drabinki – po jej szczeblach wspinamy się coraz wyżej, aż na szczyt.
W przypadku pozycjonowania szczytem są pierwsze miejsca w wyszukiwarce.
Lokalne pozycjonowanie stron Oława to przestrzeń regionalna, która zapewnia promocję na rynku lokalnym i to bez zaśmiecania chodników i skrzynek pocztowych ulotkami, a oddziałuje o wiele lepiej, niż wszystkie papierowe materiały reklamowe.
Pozycjonowanie lokalne/SEO na terenie Oławy – nastawienie na konkretnego klienta
Zasadą reklamy/marketingu jest to, że powinna dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Przez lata uważano, że powyższy pogląd jest słuszny i wręcz zamęczano społeczeństwo reklamami. Rozwój technik internetowych sprawił, że to użytkownik daje znać o potrzebie kupienia towaru, znalezienia informacji czy skorzystania z usługi.
Zmieniło to podejście do promowania biznesu. Obecnie uważa się, że najskuteczniejsza reklama to taka, która jest adresowana do konkretnego użytkownika, np.: do grupy osób interesujących się określoną dziedziną, czy mieszkających na danym terenie, czy będących w pewnej grupie wiekowej.
Badania konsumenckie pokazały, że warto dokładnie określać grupę docelową, ponieważ inne potrzeby mają osoby młodsze, a inne oczekiwania mają seniorzy. Jeżeli chcemy zainteresować kogoś bio żywnością, to raczej będą to osoby przed 45 r.ż., mieszkający w większych miastach. Usługa okulista Oława jest skierowana do osób, które potrzebują porady okulisty i mieszkają w Oławie. Dzięki dokładnemu określeniu odbiorcy nasza strona firmowa zyskuje, ponieważ zaglądają na nią osoby, które potrzebują usługi/towaru, a nie przypadkowi internauci.
Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej znajdującej się pod wskazaną domeną:
- sprowadza na stronę użytkowników zainteresowanych ofertą
- buduje rozpoznawalność marki
- ułatwia realizację celów biznesowych firmy.
Dziś już nikt nie ma wątpliwości, że pozycjonowanie domeny stanowi
podstawowe źródło pozyskiwania użytkowników do strony www bądź sklepu internetowego.
Pozycjonowanie strony firmy – szansa na zainteresowanie ofertą mieszkańców Oławy
Zdaniem specjalistów od reklamy, pozycjonowanie lokalne strony internetowej to najskuteczniejszy sposób reklamy, ponieważ jest dopasowane do potrzeb internauty – odbiorca wpisuje, co go interesuje i wynikach wyszukiwania otrzymuje odpowiedź. Co to oznacza dla przedsiębiorcy mającego siedzibę w Oławie lub okolicy? Oczywiście szansę, że klient z Oławy bądź pobliskich miejscowości skorzysta z jakiejś jego propozycji.
Warto wiedzieć, że seo lokalne to inwestycja, a efekty nie przychodzą od razu. Z drugiej jednak strony, właściciel firmy w Oławie czy powiecie oławskim nie ma specjalnego wyjścia i w obliczu rozwoju technik internetowych i wzrostu liczby użytkowników globalnej sieci, musi postawić na skuteczną reklamę w Google.
Brak strony internetowej, podnoszenia jej pozycji w wyszukiwarce i nieobecność na portalach społecznościowych, to przepis na katastrofę biznesową.
Siła słów kluczowych
Pozycjonowanie strony internetowej firmy działa w oparciu o słowa kluczowe, które są wybierane przez doświadczonych pozycjonerów na podstawie podstawowych informacji o firmie i najchętniej wyszukiwanych słów kluczowych. Jest to długoterminowa kampania reklamowa.
Słowa kluczowe połączone z dobrym tekstem potrafią zdziałać wiele pożytecznego dla promocji przedsiębiorstwa i stopniowo poprawiać pozycję wyszukiwarce. Jest to działanie stałe, którego celem jest jak najwyższa pozycja w wyszukiwarce, najlepiej TOP3.
Doskonałym pomysłem, umożliwiającym stały kontakt z klientem i prezentowanie oferty, jest prócz pozycjonowania strony internetowej www – aktywność na portalach społecznościowych. Działania w social media mają również wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania Google.
Social media to zupełnie inny kanał komunikacji z klientem, jednakże równie skuteczny, jak lokalne seo.
Wartościowy ruch, tylko dzięki skutecznemu pozycjonowaniu www
Skuteczne pozycjonowanie strony powinno dostarczać wartościowego ruchu do serwisu internetowego. Po wpisaniu frazy kluczowej w Google, ukazują się nam serwisy www, które powinny spełnić nasze oczekiwania. Oznacza to, że użytkownik jest pozyskiwany naturalnie, a zatem wchodzi na daną stronę internetową, ponieważ jest już zainteresowany konkretną usługą bądź produktem. Tym samym pozycjonowanie strony firmy dostarcza wartościowego ruchu, a treści dopasowane pod aktualne kryteria wyszukiwarki pozwalają osiągnąć wysoką pozycję na pierwszej stronie.
Internet i portale społecznościowe doprowadziły do rewolucji w reklamie. Stała się ona znacznie skuteczniejsza, bo jest dopasowana do oczekiwań odbiorcy. To internauta decyduje, jakie treści reklamowe ogląda.
Pozycjonowanie strony nie jest działaniem jednorazowym
Pozycjonowanie strony www to zrozumienie potrzeb drugiego człowieka. Badania marketingowe potwierdziły się, że dotarcie do klienta z ofertą, której potrzebuje, jest znacznie skuteczniejsze, niż proponowanie konsumentowi treści, których nie chce oglądać i prawdopodobnie z nich nie skorzysta. Narzucanie konsumentowi produktu jest wręcz źle widziane i odbierane jako działanie nieetyczne. Pozycjonowanie domeny – adresu URL – ma o wiele większy sens, jeżeli treść wpisu na stronie internetowej jest ciekawa i angażuje uwagę czytelnika oraz zawiera frazy kluczowe.
Działania z zakresu SEO wymagają dużego nakładu pracy, w długoterminowej perspektywie przynoszą stabilne, zadowalające efekty. Pozycjonowanie firmy w internecie to działania stałe, których nie wykonuje się jednorazowo.
Liczy się tylko 10 najwyższych pozycji, ze szczególnym uwzględnieniem TOP 3
Z wyszukiwarki Google korzysta 97% internautów na całym świecie, a więc miliardy ludzi. To rynek, który wart jest zainteresowania. Statystyki Google wyraźnie pokazują, że odbiorcy najczęściej czytają oferty, które znajdują się na pierwszych dziesięciu miejscach w wyszukiwarce. Pozostałymi stronami i wynikami nie są zainteresowani. Dlatego dla rozwoju firmy jest bardzo ważne, aby znaleźć się w szczęśliwej dziesiątce i zdobyć więcej punktów w postaci zaciekawienia potencjalnych konsumentów. Dzięki pozycjonowaniu strony internetowej konkretna witryna cieszy większym zaufaniem i popularnością wśród klientów.
Internet to medium, w którym funkcjonują miliardy stron i żeby przyciągnąć uwagę czytelnika, trzeba się czymś wyróżnić. Nawet najlepiej wykonana strona www, bez pozycjonowania, nawet tego taniego na jedną czy dwie frazy, zginie w gąszczu podobnych ofert.
Gdy działasz lokalnie, postaw na LOKALNE SEO
Najskuteczniejsze jest pozycjonowanie/seo lokalne, ponieważ fraza jest dookreślona przez miejscowość, co pozwala wyszukiwarce dopasować wyniki wyszukiwania do lokalizacji użytkownika. Jest oczywiste, że jeżeli użytkownik poszukuje restauracji, to chce zjeść posiłek jak najbliżej swojego miejsca zamieszkania, a nie jechać 500 km na obiad.
Pierwsze 10 wyników z lokalnego pozycjonowania ma największe szanse na sprzedażowy sukces. Pojawienie się witryny firmy w TOP 10 wyszukiwarki na konkretną frazę kluczową oznacza, że marka staje się rozpoznawalna, użytkownicy nabierają do niej zaufania i zaczynają ją uważać za lidera branży.
Z punktu widzenia ilości użytkowników, jaka ma trafić do naszego sklepu internetowego czy na stronę www, najlepiej jest znaleźć się w TOP 3. DLACZEGO? Otóż okazuje się, że użytkownicy najczęściej klikają w pierwsze 3 wyniki.
Dodatkowe usługi w ramach pozycjonowania strony internetowej
W ramach pozycjonowania serwisu internetowego wykonujemy optymalizację strony.
Optymalizacja kodu wymaga ingerencji w kod źródłowy HTML i CSS. Obejmuje także takie działania jak: poprawienie treści i szybkości ładowania strony, zrobienie porządku z przekierowaniami i usunięcie błędów 404, które bardzo denerwują użytkownika oraz wiele innych skomplikowanych technicznie działań, które są niezbędne dla prawidłowego działania strony.
Optymalizacja to wstęp do pozycjonowania – jest konieczna!
Przewaga nad konkurencją
Konkurencja ma swoje dobre i złe strony. Wymusza unowocześnianie i dostosowywanie oferty do oczekiwań klientów oraz dbanie o najwyższą jakość i bezproblemową obsługę klientów. Z drugiej strony oznacza, że na rynku jest rywal, który chce zdobyć zaufanie tego samego klienta i trzeba zrobić wszystko, aby konsument miał wybór i otrzymał towar lub usługę, z której będzie zadowolony.
W budowaniu przewagi nad rywalami, na terenie Oławy, pomaga pozycjonowanie stron. Zdobycie wysokiej pozycji w wyszukiwarce na najpopularniejsze w branży hasła oznacza lepszą widoczność serwisu na wszystkie tematy powiązane z profilem działalności firmy, a to z kolei pozwala zdominować niszę, w której prowadzony jest biznes.
Wiadomo, że strona firmowa mająca wyższą pozycję w wyszukiwarce ma większe szanse na kliknięcie przez użytkownika, niż serwis internetowy zajmujący odległe pozycje. Wynika to z faktu, że internauci nie mają ochoty na przeglądanie 100 stron z wyszukiwarki, ani na sprawdzanie 100 ofert.
Użytkownicy zazwyczaj ograniczają się do pierwszej strony wyników Google i tam znajdują odpowiedź na to, czego szukali.
Komu powierzyć pozycjonowanie – pracownikowi czy doświadczonej firmie?
Pozycjonowaniem stron w Oławie zajmują się wyspecjalizowane firmy zatrudniające specjalistów z doświadczeniem. Dają gwarancję skuteczności działań.
Pierwszym etapem, od którego zaczyna firma pozycjonerska, jest audyt strony internetowej. Następnie, w zależności od wyników audytu, dobierana jest strategia pozycjonowania, która przyniesie optymalne rezultaty. Zatrudnienie jednego pracownika, który będzie zajmował się pozycjonowaniem firmowej strony, to zazwyczaj za mało, aby efekty tego typu działań promocyjnych były skuteczne.
Wielu z Was, jeśli współpracuje już z agencją SEO, zapewne zastanawia się, jak sprawdzić pozycjonowanie strony www. W takich sytuacjach, agencja powinna dostarczać raporty przedstawiające aktualne pozycje w Google.
Jeśli na Twojej stronie internetowej nie są prowadzone żadne działania, możesz skontaktować się z nami – sprawdzimy, jak pozycjonuje się Twój serwis internetowy i udzielimy kilka cennych wskazówek.
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne na rynku oławskim?
Wycena pozycjonowania jest określana indywidualnie, zazwyczaj jest to koszt od 800 zł w górę zł. Jedno jest pewne – profesjonalne działania pozycjonujące to bardzo skuteczna, a co najważniejsze stosunkowo tania kampania marketingowa, która powoli staje się standardem.
Skontaktuj się z nami, a my dokładnie powiemy Ci, na ile wyceniamy działania pozycjonowania strony na rynku Oławy.
Już od 800 zł netto!!!
Autouzupełnianie w wyszukiwarce Google
Algorytm wyszukiwarki Google zawiera bardzo pożyteczne narzędzie w postaci autouzupełniania wpisywania frazy. Wystarczy wpisać literę/ kilka pierwszych liter, a pokaże propozycje fraz. Jest to ułatwienie dla internautów i bardzo ważna informacja dla specjalistów od reklamy, którzy dzięki niemu mogą obserwować zestaw najczęstszych zapytań dla konkretnej frazy.
Przykładowo, wpisując słowo „Oława” widzimy podpowiedzi: basen, pogoda, kino. Wystarczy kliknąć w szukaną frazę i przejrzeć wyświetlone oferty.
Czy moja firma powinna się pozycjonować?
Wiele osób zastanawia się, czy pozycjonowanie stron Oława jest ograniczone zakresem tematycznym? Czy są dziedziny uznawane za nieetyczne, które nie podlegają takiej promocji? Każda działalność i branża może podlegać pozycjonowaniu stron.
Walczyć o wysokie pozycje w wyszukiwarce Google może materiał, który uda się odczytać i zindeksować robotom sieciowym Google. Tematyka witryn jest bez znaczenia.
Strona www – trwalszy nośnik niż ulotka
Jeszcze kilka lat temu, skuteczna reklama wymagała zużycia ton papieru i barwników, produkowała niezliczone ilości śmieci zalegających na klatkach schodowych, trawnikach, w parkach, czy na chodnikach. Dzięki pozycjonowaniu stron, mapom Google, różnym innym narzędziom i oczywiście portalom społecznościowym, reklama przeniosła się do internetu. Stała się bardziej dostosowana do potrzeb konkretnego użytkownika. To odbiorca decyduje, jakie treści chce zobaczyć wpisując szukaną frazę w wyszukiwarkę.
Na portalach pojawiają się oczywiście różne reklamy, które jednak można pominąć. Zdanie internauty jest decydujące. Dzięki pozycjonowaniu stron odbiorca otrzymuje dopasowane do kryteriów wyszukiwania wyniki, które przegląda i wybiera, z jakiej oferty skorzysta. Pozycjonowanie strony internetowej jest nastawione zarówno na konsumenta, jak i na właściciela strony internetowej. Wyszukiwarka jest czymś w rodzaju platformy kontaktowej.
Kolejną korzyścią z pozycjonowania stron lokalnie (Oława czy każda inna lokalizacja) jest niewykorzystywanie naturalnych surowców do produkcji materiałów reklamowych i niewytwarzanie śmieci.
Bez wątpienia – umieszczenie strony firmowej w wyszukiwarce Google jest trwalszym nośnikiem reklamy niż ulotka czy ogłoszenie w gazecie. W końcu w globalnej sieci nic nie ginie.
Uniwersalność pozycjonowania stron
Trwałość zapisu, obecność w wyszukiwarce Google, to możliwość dotarcia do klienta bez względu na to, gdzie odbiorca mieszka. Nawet wyniki pozycjonowania lokalnego, np.: z Oławy pokażą się osobie, która zamierza odwiedzić miasto, choć znajduje się na drugim końcu Polski.
Uniwersalizm pozycjonowania stron wynika z globalizacji internetu i skurczenia się procesu poszukiwania informacji do wpisania frazy w wyszukiwarkę.
Dzięki szybkiemu obiegowi danych, wszelkie działania promocyjne w sieci są opłacalne.
Ile czasu trwa pozycjonowanie?
Na długość trwania pozycjonowania ma wpływ wiele czynników, inaczej, jeśli pozycjonujemy lokalnie, na terenie Oławy, a inaczej wygląda sytuacja, gdy chcemy swoimi działaniami objąć cały kraj. W przypadku pozycjonowania Oława, efekty powinny pojawić się już po 3 miesiącach.